2010-04-29

snuttis, kamrat....

nån som minns dessa sidor? Medlemmarna var enbart 14åriga tjejer och 50åriga män som utgav sig för att vara 14åriga tjejer (eller möjligtvis 18åriga killar...). hahah så roligt, man var så sjukt naiv då. Neej men pappa, vi har ju pratat flera gånger på kamrat! Det är ingen snuskgubbe, det vet jag. hahah, det var tider det. Nu vågar man ju knappt svara i telefonen när det är dolt nummer. Tiderna förändras. (okej, jag vågar faktiskt svara men brukar inte göra det. Eller nu gör jag det för det är nästan alltid psyk som ringer och då ere bäst att svara för annars ringer de mina anhöriga och frågar om jag har tagit livet av mig)

anw. det gick super att jobba, fick med mig en extra femåring hem men det var bara trevligt för hon var söt och väluppfostrad :) Lagade massa makaroner och köttbullar som alla tre (+ jag) glufsade i sig med stor aptit, alltid kul när ens matlagning är uppskattad ^^ haha. Så fort M kom hem knata jag ner till skolan och öppet hus. Fick en t-shirt till, yeey, jag kan öppna ett eget litet stånd i Kina snart.

Fick skjuts hem av snälla Sofie eftersom det regna och vi slog vad om en grej ^^ Om jag inte har tagit nåt nikotin från den 15:e maj till studenten så får ja 100 spänn! Phett najs asså. Jag borde vada med några fler, kan tjäna stålar på detta fan :p För jag kommer verkligen klara det! Det lovar jag er ;) Jag undrar om det kommer nåt bra på TV ikväll... borde kolla upp det. Puss på er och godnatt!

Inga kommentarer: