2010-04-24

wie

Är hos Janette och Marcus och har det jävligt trevligt :) dock börjar jag känna mig väldigt trött och funderar på att dra mig hemåt...

Janette:
Jag är så sjukt glad att jag träffat dig, du är en av mina bästa vänner trots att vi inte känt varann speciellt länge. Du betyder oerhört mkt för mig och du ska veta att jag finns här för dig i vått och torrt. Du är som en storasyster för mig och jag hoppas att vi kommer fortsätta vara såhär bra vänner för du är verkligen helt underbar och jag älskar dig! <3 <3<3<3<3<3<

1 kommentar:

Rebecca sa...

margaretha :P men för henne spelar de ingen roll vad som stårka i svenska ordlistan utan bara hon får bestämma vilka ord man får använda. Jag frågade henne om on inte kunde skriva en lista åt mej tills nationella skulle börja så att jag kunde vara på den säkra sidan när vi skulle skriva uppsats, men hon blev inte så glad över mitt förslag :P haha