2010-04-23

(observera att "vilja" i detta sammanahng inte har någon likhet med "fundera på att faktiskt utföra"

Hittade en sida ¨på face "25 things to do at McDonald's" , fanns dock bara två som jag på allvar skulle vilja göra :D

Stand on a table with a megaphone and whenever somebody complains say “This isn’t Burger King, you can’t have it your way.”

Climb on top the Play Place. When they tell you to come down, fall off and pretend you're hurt, then threaten to sue.

hahah när jag ändå är igång så börjar jag såklart att hitta roliga saker man kan göra på andra ställen. Saker jag skulle vilja göra på bio:

- Om de kör bil på filmen, vråla så högt du kan och volta runt i din stol.
- Låtsas spy under kyss-scenen. (Ljudligt)
- Gå in och ta plats tidigt. När nån håller på att sätta sig bredvid dig, vråla "SITT INTE DÄR, JAG HAR BAJSAT DÄR!" så högt du kan. Ta kort på personens min.

Okej, en till, saker jag vill göra i en hiss:

- Grimasera smärtfyllt på samma gång som du smäller till dig i pannan samtidigt som du säger "Håll käft! För helvete, håll käft allihopa!"
- Låt som en katt lite då och då.
- Luta dig nonchalant mot knappanelen.
- Om någon går emot dig, ryck undan och skrik, "Tafsare!!!"

hahahah okej whatever, nu ska jag beställa pizza. Puss på er

Inga kommentarer: