2010-04-23

dom små orden är svåra ord och dom hårda orden är enkla ord

Jag har ganska många nära vänner (tycker jag iaf...) och jag kan inte beskriva hur otroligt tacksam jag är för att jag har er. Ni har räddat mitt liv mer än en gång och ni ställer alltid upp. Hur elakt eller jobbigt jag än beter mig så finns ni alltid där för mig, även när jag inte förtjänar det! Älskar er så otroligt mycket!

Nu har jag, handlingskraftig som jag kan vara om jag vill, fixat planer för min fredag. Först ska jag baka och kolla på desperate housewives med Jullebulle. Sen ska jag äta middag med familjen och sedan ska jag tsm med Carro dra hem till Janette å Marcus :) Ska bli riktigt roligt!

Dock kommer jag säkert bli trött tidigt eftersom jag började tidigt imorse men det är smällar man får ta ;) puss

Inga kommentarer: