2010-04-17

Bröllopsfotografen

Så har man betat av ännu en svensk komedi - bröllopsfotografen. Den var 10 ggr bättre än sommaren med göran. Tycker jag iaf, haha. Skrattade högt flera gånger och det är ovanligt att jag gör det åt s.k. roliga filmer. Nej, hela filmen, både skådespelare, story och manus var bättre. För att inte tala om den underbara värmlandsdialekten som direkt gav mig flashbacks från arvikafestivalen, haha, så underbart! :p

Annars känner jag mig väldigt glad just nu! Har umgåtts med personer som ger mig energi hela dagen och imorgon hoppas jag på en liten shoppingtur med mamma. Hursomhelst kommer iaf bästis hem imorgon vilket gör min dag oavsett. Jag köpte ett vin idag som verkar supergott så det ska vi väl med största sannolikhet att dricka, sedan får vi se vad vi gör av kvällen! Förhoppningsvis träffar lite andra vänner och har en riktigt trevlig kväll bara :)

Just nu väntar jag på att Julle ska komma hem från en middag, hon har ett ord som tydligen är väldigt roligt att höra så det vill jag inte missa! haha, sedan blir det sängen bums! godnatt :)

Inga kommentarer: