2010-03-31

Sista inlägget på ett tag, vet inte riktigt när jag kommer få tillgång till internet... men idag började jag iaf dagen med att känna mig riktigt bakis och tog även en dusch. Sedan lyckades jag sova några timmar till innan jag drog till skolan vid 1 och träffade Helene. Efter det skulle vi ha projektarbete typ å öva på våra redovisningar å då kom Linda till skolan :) var kul att träffa henne igen å många i klassen som man inte sett på länge :) Var i skolan till ca halv 5 eller ngt (fett segt, jag var sjukt hungrig och det va jättefint väder ute!)

När jag kommer hem så är Klara här som har väntat på mig i några timmar. Sry för det gumman, trodde inte det skulle ta så lång tid :p När jag kom så orkade jag faktiskt inte laga någon mat så unnade mig en hamburgertallrik på felino, SKITGOTT! Väl hemma igen slappade vi lite och sådär å lite senare bakade vi bullar ^^ hehe.

Nu gick hon precis hem och det känns rätt ovärt att gå å lägga mig nu för ska upp igen om en timme. Är dock jävligt trött så ska nog lägga mig å läsa iaf.. Pusshejs!

Inga kommentarer: