2008-05-22

aboo

hej hej hemskt mycket hej
Idag var det skola heela dagen. Först karaktär, fick lite psykbryt på morgonen så var inte med så mycket då. Sen skulle vi vara i datasalen så då var jag med och gjorde läxan, (Y) , nu tror jag inte att jag har nåt skolarbete kvar alls utom hälsodagboken som är väldigt mycket iofs.. Asså det var värsta rötan , jag hade inte pluggat ett skit till engelskaprovet och så kommer ja till lektionen så hon ba: asså.. man behöver inte göra provet om man inte vill för det kommer inte påverka betyget. Ibland ska man ha tur också ;)

På gympan hade vi 5-kamp! det var kul faktiskt. det var bara 10 personer som va med men de va skojj endå :) efter gympan va klockan halv 5 så ja hämta felicia på dagis , va hemma ett tag åså, sen hör ja att pappa pratar i telefon å fattar typ direkt vem han pratar med, får typ hjärtklappning åså.. men han sa inte så mkt efter sen så prata jag med henne efter för å lugna mig lite :p så gick en promenad på ca en timme å när ja kommer hem får ja reda på att hon snackat med mamma innan men inte sagt nåt speciellt så å mamma va typ lack när ja kom hem :s huh ingen fattar nånting, men ja ska försöka sova tidigt idag så hejdå xD

Inga kommentarer: