2008-05-28

saknar dig <'3

jag överlevde, men det var knappt alltså, mina fötter mår INTE bra!

Började dagen med att en poet kom och föreläste. Jag vet att det låter urtrist men det var faktiskt riktigt bra!! Vid 12 drog vi iaf ut och började gå, det var ju ganska trevligt men när vi hade gått hälften (1 mil!) började det bli väldigt jobbigt faktiskt. Mina fötter bultade! Ringde till folk och klagade :p pratade med Maria å vi bestämde att vi skulle ta en öl på medis på måndag, fast kom på nu att jag ska ju till psykologen på måndagar nu för tiden! bajsaaa, jag gör aldrig nånting och när ja för en gångs skull har nåt å göra krockar det med det enda jag har att göra (eh typ :p) så irriterande .. men vi kanske skulle ses nästa helg eller nåt istället, jag saknar dig! :( :(

Iaf, vid kom ut vid kalleviken på vandringen så då gick jag hem till Lollo ett tag. Det var mys! fick en bikini av henne, lite liten(inte överdelen såklart eftersom jag inte har några tuttar men underdelen visade ganska mkt av mitt big mama ass ^^) men den funkar :D tack gumman. Vi kollade på Benjamin tar sånglektioner såklart <3 fan vad jag döör på honom, underbar xD

Vid 7 kom mamma och hämtade mig för jag orkade inte gå en meter till, så åkte till Baldur å mockade, å han var så söööt :') hihi. Han lyfte hovarna helt av sig självt när ja skulle fixa med han å kratsa hovarna alltså. snutte <3

Imorgon ska vi till stan på studiebesök, vad jobbigt, 8.18 tåget liksom ;O hoppas jag kan gå utan att se ut som en invalid. puss

Inga kommentarer: