2008-05-06

jag är en planta!

Peuwh, denna dagen var jobbig :p började morgonen med att oroa mig för sunny beach, men sene ringer Lollo och säger att allt har fixat sig så resan blir av, THANK GOD! Ser verkligen fram emot den här resan asså, typ det som håller mig flytande ^^ så skönt att det har löst sig. Jag hoppas bara att inte folk är sura på varandra längre, hehe..

Sen hade jag massor med rast åså men det var rätt chill. Dock hade kuratorn efterlyst mig i cirka en vecka så jag bestämde mig för att ge det en chans, hon snackade typ en kvart om att jag var en planta som behövde näring och att mina rötter måste nå näringen :p alltså ja... men skit it,

just nu mår ja skitdåligt faktiskt, har ont i ryggen å huvvet, mår illa å allting.. plus att jag fick nu ikväll reda på att farfar har fått en hjärtinfarkt å ligger på sjukhus :( jag hoppas verkligen han klarar sig , fast han har typ ingen livskraft alls.. men får så jävla dåligt samvete för ja har itne vart där på skitlänge, har inte orkat, USCH jag hatar mig själv! men jag ska följa med pappa dit ner nästa helg.. bajs bajs, ja pallar inte med detta just nu..

håller på att diskutera med malin om praktiken, jag vill verkligen inte vara där just nu, borde inte vara det med tanke på att dom alltid snackar om hur stor "makt" man har i barnens liv å hur mkt de ser upp till en, jag kan inte vara ett gott föredöme just nu, kommer antagligen ge barnen självmordstips :p haha. nej men åh jag hoppas vi kan lösa de där..

fy, jag kanske borde äta men mår så illa :/ eheu, matte nationella imorn, kommer gå åt hell .. shit vad jag bara vill spy på allt! jdsikfjrkdlgnfdh,. hoppas alla haft en bra dag iallafall osv osv ^^ pusspuss

Inga kommentarer: