2008-05-21

it's coming from my heart

vänner:
jag vet inte om ni förstår hur mycket jag uppskattar att jag har er, hur mycket ni betyder för mig och hur mycket jag älskar er. Jag kanske är dålig på att visa det men jag skulle aldrig kunna leva utan er. På riktigt.
Ni får mig att skratta när jag helst vill gråta, ni får mig att le när kinderna är våta
Vissa sviker, andra bedrar, men vissa vänner finns alltid kvar
Tack för att ni finns, tack för det ni gör
Tack för att ni lyssnar när ingen annan hör
Ni hjälper mig att klara allt som är svårt, ni hjälper mig att skratta åt det som e hårt
Ni är det bästa jag har och jag hoppas att jag alltid har er kvar <3


Idag hade vi engelska-teatern iallfall, och jag tycker det gick bra för våran grupp! :) vart inte helt misslyckat. Kul var det iaf! Sen när grupperna hade spelat upp skulle vi ha picknick hela klassen, det var mys. Jag å Ica skulle äta kyckling å ja hade precis "rensat" den å lagt på en tallrik när en hundjävel kommer å välter ner tallriken på marken :( som tur var hade jag backup med mig, plättar :D men det var trevligt , utom en sak, ja skulle gå å hämta lite barr som ja skulle elda med för ja hade tråkigt, så när ja går där bland riset så hör ja nåt som prasslar å de är en orm där! var inte beredd så jag blev livrädd på riktigt, började typ gråta å min puls gick i 180! fyfaaaan de va inte kul :( men ja ja, ikväll blire stallet å sen vet jag ej, nån som vill ta promenad eller springa? pusspuss

Inga kommentarer: