2008-05-01

partaj

Yep, igår var det fest här =) Det var väldigt lugnt faktiskt, trots att alla i rönninge verkade ha hört att det var "röj hos Tove" det var faktiskt helt osant så folk blev väl lite besvikna när dom kom haha. Nattis kom också, mycket speciell brud ;) tydligen spanat in mig i typ 2 månader :O :O i skolan å allting , lite creepy men hon är gullig ;) Jag tror att de sista utom viktor, mattias å klara drog vid 4 - halv 5 för jag höll på å decka då. Så ska jag gå upp för att sova så ligger Viktor mitt i badrummet helt död, jag sparkade t.om. me på han men icke, sen ida var han borta ^^

Morgonen har vart rätt nice ändå.. vaknade vid 10 för M skicka sms så då gick ja upp å börja städa.. sen körde mattias ner alla kassar till station men ja å klara tog en prommis dit, så pantade å fick 60 spänn, köpte mackor å juice, fuck ja har INGET käk hemma, har inte råd å köpa heller.. men har lite rikskuponger så de blir hämtpizza å film ikväll.. komsi komsi å håll mig sällskap, annars blir jag ledsen :( hahah, fast det e faktiskt sant ja blir de xD

Hela dagen har vi degat i soffan framför vänner ^^ med grillad kycklig, potatissallad, cola å choklad, bakismat alla gånger ;) <3 juste one thing, en idiot (ja förlåter dig ;) ^^) spydde ner två mattor som fortfarande e helt blöta för samuel å oskar hjälpte mig tvätta dom (tack <333) baah dom måste verkligen torka! ska ta hårtorken ^-^ fick värsta rycket då , började nästan gråta :P så äckligt, men tur man har folk som ställer upp <3

asså skriver massa onödiga saker men jag har inge att göra så då kan ja ju lika gärna berätta mitt liv i detalj xD men men,, orden tog slut :P ska fortsätta städa lite, asså när ja väl kommer igång så kan ja inte sluta, jag h¨åller på å mogna ^-^ höhö. ha en bra 1 maj, pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

hahahaha va roligt det där om iktor va x) sa nattis att hon hade spanat in dig? :S hihi tkr det va intressant att läsa och detaljer gör det mer levande så keep up the good work pusss puss