2008-05-07

alla har sjuka och friska sidor, min sjuka sida råkar bara vara mycket mycket större än den friska ibland,.

Hej hopp
Idag hade vi nationella i matte, det gick sådär, ungefär som jag hade förväntat mig. Men fick reda på att jag fick VG på nationella i engelska allt tsm =) Det var mest min uppsats som drog ner det hela. Visste ju att jag skulle få dåligt på den, men fick ändå G+ ! trodde på ig .. men det var för att språket var korrekt åså som ja fick plus ;)

Iallafall jag skrev provet på en halvtimme så sen hade jag fem timmar att döda, orkade verkligen inte gå hem för då skulle jag bara få ångest åså... så först pratade jag med Malin 2 timmar, hon är väldigt vis xD faktiskt.. å hon typ snacka på om sitt liv, jag gillar att lyssna på folk :) Sedan åt ja lunch med zerina å några styckna, yummie... sen gick ja till station med Carro å Josse .. å när ja vart i skolan typ 40 minuter kanske ringer linda å frågar om ja vill äta lunch med hon, så då äter jag lunch en gång till för jag skulle va i skolan till klockan 6 så de va lika bra..

Sen blev klockan 2 tillslut iallfall , så då hade vi info om fjällvandringen åså :) klara var där också. men jag stör mig så jääävla hårt på en viss jävla person som är så stöööörd , vågar inte skriva några namn ^^, men Lollo du kan säkert gissa (börjar på C*-***) hahahah xD men ärligt orka va du. Vi sluta en timme tidigare från de, pratade om hur man bajsar i fjällen å va man ska ha för kläder åså..

Så efter de gick ja direkt till dagis för de va picknick, så träffa ja min handledare för ja ska ju på APU nästa vecka igen .. så vi har snackat om tider och så och att jag får gå tidigare ifall ja inte pallar med.. så det e ju bra :)

Sen gick ja hem till åsa för ja va där på dagis med dom å spela lite GH , nu har ja klarat medium på min career oxå! alla låtar liksom, stolt ^^ men kommer nog inte ens börja på hard de e fööör svårt.. sen vid 8 åkte ja till stallet å gick promenad med min stora klumpiga bebis som tar sig fram på snabbaste enklaste sättet utan att ta hänsyn till mig xD

Sen kom ja hem å satte mig datorn å skriver massa tråkiga detaljer om min dag xD men ja gillar att skriva ^^ men ska dock avrunda nu, puss & kram jan banan

Inga kommentarer: