2008-05-15

chill

Så var även torsdagen förbi, vill bara att den här veckan ska ta sluut ! Idag på praktiken GICK vi till salem centrum å hade picknick å lite grejs , åsem gick vi också tillbaka, palla med det där alltså, de va riktigt jobbigt , plus när vi gick hem blev jag jävligt kissnödig så hade helt ont i magen , uscha , åså kan man inte skynda sig heller för alla pygméungar går ju skitsakta, plågsamt!

Men ja slutade klockan 1 idag iallafall så de va skönt. funderar nästan på att sjukanmäla mig imorn.. men de e sista dagen så kanske borde komma.. jag e så trött på att vara där! hehe. men när ja kom hem åt ja pannkakor me grädde å kollade på vänner, fan jag vill verkligen börja äta nyttigare men ja kan inte.. sen tog ja iaf bussen till stallet så den kilometern ja gick kanske brände bort lite av grädden ;D haha. I stallet hade ja insläppet å mockade åt prima å baldur, sen kom martina å red. hoppas de gick bra? haha.

Kom hem å va hemma ett tag sen drog ja ut å motionerade , snodde grannens hund och mötte sofia med hennes hund oxå, å dom fick värsta dampet å lekte runt, blev lite jobbigt å springa i början med hunden runt benen , den e ju rätt stor också.. men det va skitkul ,vi var ute lite mindre än två timmar, men gick mest, sprang kanske 2-3 km.

nu är jag jättepigg, så skönt! alltså avslappnat pigg liksom :p jag borde träna oftare , tror de e bra för mig .. men hursomhelst har ja bestämt mig för att färga håret mörkbrunt ! hähä, pusshejs

Inga kommentarer: