2008-05-23

amazing

Fredag eftermiddag, underbart :)
Idag har jag varit i skolan ca 3 timmar utan att ha en enda lektion. Jag vet inte vad jag gör som får tiden att rinna egentligen. Men det jag vet är att jag har fått ett ryck! Senaste 2 dagarna har jag gjort klart 3 arbeten! Har hur mycket energi som helst till att plugga känns det som. Jag tycker ser till och med fram emot att få skriva min hälsodagbok! Hoppas det håller i sig till tvåan ;) och idag fick jag reda på att jag fick VG på nationella i matte. Varför är jag inte nöjd med det? Jag vet ju att det är helt omöjligt för mig att få mvg, jag svarade ju inte ens på alla mvg-uppgifter så det var inte som jag hade väntat mig ett mvg heller.

Pratade med Björn och får reda på att jag bara kommer få G i data! Blir faktiskt sur över det för jag förtjänar faktiskt VG! Jag har gjort alla uppgifter bra och allting, jag sa det också å han sa att det var snäppet bättre än de flestas men han är inte säker på att det räcker för vg-kriteriet. Men vad ska jag göra då?? Jag tjatar skitmkt så han ska tänka på saken, å kanske ska jag få göra nån komplettering.. jag vill inte ha fler G:n! har det i alla karaktärsämnen liksom.

Åt lunch i skolan också (det var därför jag stannade kvar så länge) , skitgott! Kycklingsallad, ost&skink paj , å mjuka mackor :D yummie. Snart ska jag åka och rida med Julle. Hon ska rida Baldur så har jag prima.. jag har aldrig ridit ut på den ju ^^ men är mest orolig för hur Baldur kommer vara mot Julle och om hon klarar av det xD men men, det ska bli spännande, haha!

Ikväll hoppas jag på att göra något roligt med Josse & Carro .. och fler?! ja ja time to go, puss&kram

Inga kommentarer: