2008-05-12

ANDRA AVENYN.

jag dör vad spännande (a) älskar verkligen det där programmet, haha!
Nu ikväll har jag förutom kollat på det mest suttit vid datan, sen har jag vart med Nattis å lekt med Fia (hunden ^^) skitkul, jag önskar verkligen att ja hade tid med hund!!
juste , jag beställde Vänner år 1 och 2/3 av år 5 från cdon häromdagen :D kan inte vänta tills dom kommer! kostade bara 117 kr sammanlagt :o plus frakt 29 kr men endåå. asså man ska ju få fri frakt med csn men ja fattar inte hur man gör? :p haha men 29 spänn e ju inte så mkt så orka bry sig..
ni som har min andra blogg (inte speciellt många hoppas ja :O) , kan ni kommentera mitt senaste inlägg?
pusspuss

Jag kan bara inte fatta hur tiden har gått så fort?! jag minns första dagen med dig, såg fram emot ett år med dig, tyckte om dig till tusen fast jag bara ridit dig en gång, å du var verkligen speciell.. sen gick det veckor, månader och du bara krånglade, hade ingen respekt, lyssnade inte för hjälperna, bockade, tog bettet, stack och var skitdryg, ja grät nästan varje gång jag red dig för jag var så frustrerad och arg! men jag gav aldrig upp, och efter 2-3 månader så började du ändra dig, du började komma till mig i hagen, du stod stilla i stallet, du lyssnade, inte mkt men mer än innan! ibland skötte du dig jättebra när vi red och det var först då jag började fästa mig vid dig. innan ville jag bara skicka hem dig igen.. men vi började förstå varandra nu.. vissa dagar var ett rent helvete och jag ville göra korv av dig helt seriöst, men nu var du dock väldigt snäll från marken och visade verkligen kärlek, å då kunde jag bara inte hata dig längre.. men sen efter jul nån gång så började allting verkligen förändras och jag tyckte om dig mer & mer. Nu älskar jag verkligen dig, jag vet att det är en häst å bla bla, folk fattar inte, en häst är så mkt mer än fyra ben och en svans, dom har personlighet så det finns inte.. när vi rider ut nu kan jag komma på mig själv med att le, för att det e så underbart, bara vi två, galopperar genom sommarhagen å du bockar av glädje och inte för att slänga av mig. Och nuu när allting funkar (oftast) så ska du åka hem om några veckor. Jag vill verkligen inte lämna bort dig nu men har inget val :( kommer sakna dig bajsmkt, får nästan tårar när ja skriver.. du har lärt mig massor, kommer ALDRIG glömma dig! <3










Inga kommentarer: