2008-05-30

torsdagen

Igår började jag kl 8.00 att gå till tåget för att åka in till odenplan på studiebesök. Det var intressant men fan vad jag hatar att åka tåg sådär, sjukt långtråkigt. När vi kom hem åt vi lunchg i skolan och sen skulle vi haft lektioner till halv 5 men det mesta var inställt eller nåt så slutade vid 2 :) det var ju skönt iaf.



Vid halv fem åker jag med sofia till stallet. Hon red ut med mig på Prima på faktiskt, vi red bort till viltängen och sen rejsade vi fort som faan över ett fält som är totalt förbjudet att rida på :$ hehe. men det var kul. fast Baldur blev döösvettig! han har ju fortfarande ganska mkt päls kvar och det var varmt, red i t-shirt ^^



När vi kom hem från ridturen skulle sofia gå å hämta lite staket borta i sommarhagen så jag tänkte vara sn'll och hjälpa henne. Jag tror vi var därborta i fucking 2 timmar!! först skulle vi leta efter massa staket pinnar som skulle lika i diket men vi hittade dom inte. Sen när vi hittat dom så är den vääärldens längsta snöre som ligger liksom runt en av de vanliga staketpinnarna och sen helt ihoptrasslat. (alltså: jag fick hålla i snöret så det inte skulle nudda vanliga staketet medan sofia försökte få ut skiten). Kan ju säga att vi fick några ordentliga stötar, gjorde skiiitont, det är fan inte lite el i dom där staketen asså! Usch det var inte kul, var skiträdd :p sen när vi tillslut fick bort det från elen skulle vi snurra upp allting på en pinne., det var flera hundra meter ihoptrasslat snöre! fatta vilken tid. men vi hade rätt kul ändå fast ja höll på å dö av hunger, ^^ sen bärde vi tillbaka allting till stallet. var skittungt å min tröja gick sönder :(



Vid halv 10 åkte vi till slut hem iaf! vi fick skuss hem av Paula :) så vi åkte hem till sofia och åt mat <3 sen kollade vi roliga klipp på youtube, haha. sen bakade vi negerdeg å kollade på mysteriet på greveholm men vid 1 höll ja på å somna så gick hem å la mig :p

det var min torsdag det xD mkt trevlig.. idag är jag ledig, ska dra till skolan å lämna ett arbete å träffa carro för att lämna pengar, sen ska jag till bryggan å sola ^^ pusshejs

Inga kommentarer: