2008-05-11

sommarnatt

Hej :)
Inatt har jag haft det trevligt. Började kl 4 med att åka in till stan med Josse, vi åkte till ett berg på söder och picknickade. Å väntade på carro å lollo, dom kom såsmåningom å även kakan var med =) dock blåste de väldigt mkt å vi snackade med Danne som var i tanto. Så vi drog dit å hängde ett tag med nåra av hans polare, tills nån idiot började mucka med kakan å började vilja slåss, men mogna som vi är så drog vi istället :) var ändå inte så jättekul där.

Då ringer vi jalle å han var på väg in till stan så vi åkte till centralen för å se om de hände nåt ,men icke, så vi mötte jalle vid tbanan å åkte tillbaka till hornstull å sen promenerade till långholmen å träffa en brud han träffat på nån fest tidigare. Så vi satt å chilla där på stranden med en liten brasa å hade de trevligt. Sen tog vi bussen hem till rönninge. ja satte mig på en bänk å va så packad att ja inte kunde resa mig , usch men kände verkligen för att bli riktigt packad, kalla mig alkoholist om ni vill ^^

sen började spy äckelbajs men då var de ja å jalle... så han å ja drog hem till engelsberg å där träffade jag nattis. Jag vet att ni kommer ogilla mig för detta men vi hade jättemysigt =) vi satt å rökte massor på hennes trappa å snackade åså. Sen kom hem hennes pappa hem, skön människa :D Han lagade mat till oss , å även viktor kom =) sen gick vi ut med hennes vovve,. skitsöt, en ridgeback :)

nu e klockan typ halv 5, kom hem precis hem, mamma skiiitlack för att ja kom så sent/tidigt xD men det får vi ta imorn, ja har iaf haft en trevlig natt utom fyllan efter bussen som gick bort rätt fort. just nu känner jag mig jäävligt groggy och ska sova, de blir nog ingen långritt för mig imorn, sorry... ja tror inte baldur mår så bra av de heller :p kommer bli skitstressad å jättesvettig! han har fortfarande mkt vinterpäls kvar. så vi tar nog en tur för oss själva på eftermiddan.

nej men to sum up, (???) så har ja haft en jättetrevlig natt både i stan å rönninge! jag har ju skönaste grannarna , synd att dom flyttar.. men de blir poolparty först iaf ! :D

godnatt <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som om ni hade trevligt :) Lessen att jag inte kom men jag var jätte trött..
Baldur hade nog tyckt det var kul att få följa med istället för att vara kvar själv, han höll på att springa över mig när vi kom tillbaka :P haha aja.. Puss!