2008-05-19

rascal flatts

Vad längesen det var man lyssnade på honom, vi gillar ;)

Idag var det skola inget speciellt. Vi övade på teatern å de känns som att de kommer bli ett fiasko eftersom vissa har svårt att bara koncentrera sig och göra sin uppgift som är att sitta stilla, läsa några meningar från ett papper högt och tydligt. nej det är tydligen skitsvårt..

Sen knalla jag runt i skolan till kvart över 2 från kvart i 11. Umgicks med lärarna som vanligt xD jag å malin kollade massa reining å andra hästfilmer på youtube, plus ja hjälpte henne med "addicted to friends-sidan" på facebook så nu måste hon bara få 4000 till poäng så e hon ikapp mig ;) sen åt ja lunch med några styckna¨åså, minns inte riktigt vad jag gjorde :s sen gick ja till linda å hon gav mig kaffe, mkt snällt, så jag följde henne till tåget i regnet, snäll som jag är, dagens motion ;D

Sen åkte jag till södertälje å psykologen. Det gick väl ganska bra, hade egentligen bestämt mig för att sluta gå på samtal men vi kom överrens om två samtal till varje vecka å sen ett tredje för att följa upp. Han säger att han alltid vill hjälpa sina patienter men mig extra mkt för jag har nåt speciellt och verkar ha väldigt mkt inuti som ingen får se. Jag påpekar alltid att de känns onödigt att gå på samtal för jag har inte så mkt att säga egentligen.. men han tror att jag har massor egentligen men som ja döljer och undangömmer..

men nu måste ja åka å rida! :) pusspuss skriver ikväll

Inga kommentarer: