2008-05-31

good day sunshine

Idag var jag ledig (tror jag?) jag var hemma iaf :p gick upp vid halv 12, mkt behövligt. Drog till skolan först och lämnade ett arbete, där träffade jag Carro. Vi drog in till söder för att glo på Lollo :) sen åt vi på donken och kollade litegrann i affärer, kom dock på att jag skulle ta in hästarna idag så det blev till att åka hem ^^ Efter stallet grillade vi här hemma och sen gick ja till station för att möta Carro.

Vi plus madde, tessa, jossan å kakan drog till gamla skolan å spela lite basket :p inte jag dock. Sen kom kalle å ett tag å sen kom adam :) efter nån timme gick vi till skönviksparken och spelade kubb :D det var kul, för vårat lag ägde hårt! Även eva och patrik kom :) drog hem ganska tidigt faktiskt, typ 12? Blev lite tvingad att gå på fest hos nattis men pallade inte, alla var typ skitpackad ändå .. hähä. så jag hamnade här ;) ska nog sova snart kanske.. Imorn ska jag rida, sola solarium och sen ere GRILLFEST :D kul kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

det är najs xD