2008-05-14

onsdag..

fan vad trött man blir av att umgås med ungar! jag är heelt slut., försov mig nästan imorn men kom bara 3 minuter försent ;) great success! Vi var i skogen på förmiddagen o´ch det var riktigt kallt å trist. Sen kom vi tillbaks å åt lunch å var inne resten av dagen tack o lov. Vid 1 kom malin å sofie(lärare) för å hälsa på mig xD det var lite mobbat men jaja, trevligt trevligt..

Snart ska ja åka till södertälje å ta sprutor :D haha, mot tbe, tror ja de heter ? det ska bli spännande xD sen blire stallet direkt efter , hoppas balduren vill äta idag :( annars blir ja lessen i ögat.. :p

men gissa, imorn börjar jag halv 7!! Pernilla min handledare ba; men kommer du 8 imorn som vanligt då? ja ba: aa visst.. hon sa på skämt typ: om du inte vill öppna med mig halv 7? :D .. ja ba: visst det kan jag göra :) haha, men då får ja sluta klockan 1 så de e skönt. plus imorn ska vi till salem å kolla på någonting med matsäck så förhoppningsvis kommer morrondagen gå ganska snabbt men ja ska fan ta min vinterjacka..

nu ska jag käka lite , men julles fjortiskompisar är i köket så ja vill inte egentligen, haha xD aja ha de bra, pusss

1 kommentar:

Anonym sa...

gjorde dte ont att ta sprutan ??????? :-S mammamiaa