2008-05-27

hopplöst..?

hejsvejs. idag var jag i skolan och hade det tråkigt som vanligt. efter skolan åkte jag till grönan med lite släkt ^^ åkte dock ingenting för jag tycker inte det är speciellt kul xD men det var trevligt att gå runt där några timmar.. hehe. Fast dagens (årets?!) sjukaste grej hände, var typ 2 meter ifrån att få en död mås i huvvet!! på riktgit asså, den flög typ rakt framför berg å dalbanan å dog, den bara föll rakt ner å låg helt stilla, jag höll på att få en hjärtattack det var skitläskigt för fan :p en tjej typ 8 år som satt på en bänk breve börja storböla, sen kom en man och tog den i benet å slängde den i papperskorgen :S men ärligt tänk om ja fått den i huvudet :O :O haha.- helt sjukt, den bara låg helt död mitt på marken för fan.

Men nu är jag iaf hemma och är rätt trött.. imorn ska ja gå 2 mil! jag kommer ju dö, men ska ta med mig energy bar xD hehe. sen ska man egentligen gå i dom skorna man ska ha på vandringen i höst men jag tänker ta mina gympaskor :p fan orka överdriva, hoppas de blir fint väder så man kanske kan sola lite under "promenaden" .. pusshejs

1 kommentar:

Anonym sa...

shit, fan vad läskigt , jag skulle oxå börja böla, tycker sund om fågeln :-P