2008-05-25

the one and only

Lördag;
började dagen med att gå upp halv 7 och åka ut till hästarna. Var hemma igen vid halv 10 och var heldepp, planerade att sova hela dagen. Men vid halv 1 åkte jag in till stan med Josse och det var mys :) först köpte jag en väska, rätt stor och inte min stil alls egentligen men behöver verkligen en stor väska som inte är en sportbag eller ikeakasse :p Sen gick vi längs drottningatan fast åt fel håll, mot riksdagen alltså, köpte mat på donken och satte oss vid vattnet och käkade. mkt trevligt. Vi tog en kort visit till kyrkan (jag vet inte varför) innan vi åkte till hornstull och hem till Hubbe ;) Han spelade tv-spel med två kompisar fast sen drog vi alla till tanto istället :)

När vi suttit där ett tag så börjar vi gå mot donken för andra gången den dagen xD vi fastnade dock på vägen för vi gick förbi zinkens ip å där var det värsta rugby- matchen eller något, så vi kollade på den ett tag. SEN drog vi till donken och jag åt den där goda glassen med solero-sörja :)

Jag och josse åkte hem sedan, var hemma nån halvtimme sen gick jag till henne och vi åt kycklingsallad å drack drinkar :) Sedan kom även ev och klara, vi spelade kubb och gjorde inget speciellt. Sen ringer Jeppe å säger att det är fest så vid 11-tiden drar vi dit, dom hade litervis med sprit och vi fick ta i stort sett hur mkt vi ville :p dock var jag skittrött och efter 2 groggar höll jag på å somna. Så drog faktiskt hem, men på hemvägen träffar jag nattis å hon ba: hej gumman, du ska med på fest xD men jag var faktiskt klok nog att gå hem istället.

Idag vaknade jag vid 12 eller nåt. Åkte till stallet vid 1 och va där till klockan halv 6 eller nåt. Red ut 1 timme å en kvart i solen, mys <3 sen fixade jag lite allmänt, betade med honom oxå. Sen hade jag insläppet, men då var jag på skitdåligt humör för allt sket sig, först gick ingen buss å ja var fast där , plus ja trodde sofia hade insläppet så ja hade bara setat å väntat på att mamma skulle orka hämta mig, sen hade jag helt plötsligt insläppet, plus att jag var tvungen att åka till josse egentligen å hämta min väska å jag hade itne ätit på hela dagen å va skittrött, ville bara lägga mig å gråta. Men ja gjorde alltid fort som fan .. sen kom mamma som hade hämtat min väska åt mig, vi åkte å handlade på ica å sen kom ja tillslut hem :) snart ska vi äta kött å potatissallad ^^ hehe.

imorn ska jag vara hemma, för ja har bara matte på morronen och jag orkar inte gå upp klockan halv 7 för att ha matte en timme å sen gå hem... kom just på att jag ska ju till psykologen imorn! vad jobbigt allting blev, hade planerat en lugn hemmadag å sen stallet på kvällen, men ja ja..

nu har jag skrivit min helg i detalj :p pussbajs

Inga kommentarer: