2008-05-04

familjen hemma :(

usch tråk. Kommer bli så bråk ikväll. Pappa rotade igenom mitt rum igår jävla cp! och då var vi tvugna å prata, vägrade dock och gick till carro men han kommer väl gå till attack så småningom, *packar väskan* ^^

Igår var jag då hos Carro, det var chill, vi satt på balkongen å drack öl å snackade.

Imorse gick jag upp vid 7 och åkte till stallet, hade utsläppet plus att jag hoppade , det gick rätt bra, utom att han stanna rätt många gånger .. dum häst :P

Sen har ja sovit hela dagen, eller legat i min säng mellan 12 å 4 å inte orkat göra nånting, bara deppat (y) yeeha. superkul. Grilla ikväll, palla.. men det blir väl vad man gör det till, men det e inte som att alla är på bra humör här hemma, mamma går runt å gnäller som vanligt å pappa slog sönder ett att våra staket med en yxa :s asså av ilska, baha. cp vi är :)

imorn ere skola å ja dör litegrann, pusshejs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hjälp?! WTF har din pappa aggretions problem ?
Du kan alltid rymma itll mig , I have plenty of beds ;)

Anonym sa...

Hjälp :| asså va hitta han i ditt rum egentligen? man kan ju tro att dom ska va utvilade efter en semester men verkar onekligen inte så om han går loss sådär ..Puss på dig!