2008-05-20

jag överreagerar kanske..

men du förstör mina dagar! jag håller på att koka över av ilska bara av att se dig och jag kan inte hjälpa det. Men idag satt ja me Felicia å Carro i datasalen å vi prata ut om de mesta, mest det där dock ^^ sen träffade vi malin å sofie å fortsatte prata med dom å frågade va vi skulle göra å allt å sen gick vi oxå till kuratorn.. skönt att det verkligen tas på allvar.. men men skit it

kom hem vid halv 5 eller något å då somnade ja för sov bara 3 timmar inatt, kan inte sova nu heller är helt pigg och om ja lägger mig å inte kan somna så börjar min hjärna sitt egna lilla liv å de blir jobbigt .. hehe ^^ pappa kom just hem, röjer runt i köket som en tok, har väl vart ute å festat eller nåt..

Idag var sista avsnittet av andra avenyn!! :( :( jag e verkligen inne i den där serien, känns som att ja känner allihopa, å de sluta helt dumt, ja fick tårar de va skitsorgligt å allting :'( men efter de så tog ja en prommis med Ev å prata ut om det xD haha. men de va mys, fast när vi gått en runda satte vi oss å snacka å då blev ja skitkall.. jobbigt läge.

imorn börjar ja 8, för vi ska öva på teatern som kommer bli sämst (positiva klubben!) plus ja ska lämna flisan på dagis innan, peuwh. men men, dags att återgå till pluggandet. pusshejs

Inga kommentarer: