2008-05-05

cheese

Nu är jag lite orolig, idag får man reda på att resan skulle vara betald i lördags`?! Men nu har jag iaf satt in det jag ska betala så förhoppningsvis kommer det lösa sig. Jag menar Apollo vill ju ha så många kunder som möjligt och dom har ännu inte skickat ut någon betalningspåminnelse så jag tror dte är ganska lugnt. Bara alla betalar så fort som möjligt :)

Usch vilken jävla dag det här har varit, det enda lugna var när jag var ute med Julle vid en brygga, mys =) Jag är helt klarvaken verkligen, kommer aldrig kunna somna, så vet inte riktigt vad jag ska göra, hehe. Kolla på vänner antagligen, ha ångest inför provet imorn, börjar bli rädd att ja kommer få IG i den här kursen, den e liksom 200 p. :/ AAAH skärp mig!

Nono, nu ska jag vara lite glad resten av kvällen :) pusshej

Inga kommentarer: