2008-05-08

sommarväder <3

Idag har det verkligen varit fint väder! så mysigt. Började med att komma lite försent till skolan men verkade itne missa något. Vi pratade om funktionshinder på karaktär och sen lite allmänt om "outsiders", blev jävligt upprörd över en viss persons åsikter och fördomar å vi diskuterade väldigt mkt om det men orkar inte skriva för jag har viktigare saker att lägga min energi på än en idiot ;)

Vid lunch kom Louie å hälsade på :) mkt trevligt, hon var med på engelskan å hjälpte mig helt mkt , tack :D Sen hade jag håltimme så då gick vi å mötte carro josse å kakan på fiket, och sen kom även eva ett litet tag , men då skulle ja gå till skolan å ha gympa så ;)

på gympan så gick vi en liten promenad, haha. Sen satte vi oss på den där bryggan vid möllespåret you know ? å gjorde såna där kedjeberättelser elelr vad det heter, på engelska. Det var roligt och supermysigt, helt varmt å soligt <33 När vi skulle tillbaka dock var jag helt svag :p haha, men tillslut kom ja hem å åt mellis så de gick bra, (y) xD

ikväll ska vi grilla hoppas ja, ^^ tjatar på papi . fredag imorn med två tråååklektioner funderar på att åka till stallet istället (a) orka me data asså.. men borde iofs gå på matten,.. äh jag vet inte. I really have to think this through. (hur fan stavas de? xD)

nu ska ja dock läsa lite andra bloggar , bye bye, kommentera (a)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det va kul att hälsa på dig(: mysigt värre och kändes som jag lärde mig en del av din engelska faktiskt. Har sämsta läraren i det ämnet så... Det va mucho mysigt å sitta vid cafet och chilla^^ längtar till piknik imorn<3 puss på dig!