2008-05-13

tårar blir nätter istället för sömn

Nationellt i matte idag, det kändes riktigt bra. Satt kvar hela provtiden (2 timmar) ! det har nog aldrig hänt förut, hehe.. men jag hoppas verkligen att jag inte bara får G nu.. Sen gick jag till praktiken ett par timmar åsen vare fjällinfo igen. Vi tränade på att sätta upp tält haha och även planera mat åså..

efter det åt jag pizza med klarus ;) sen kom ja hem å kollade på tv, deppigheten börjar komma över mig som vanligt >< sen ringer Martina å säger att Baldur är hängig. så nu är jag lite orolig, men han hade inte feber eller var öm någonstans, men han åt inte :'( så ska försöka ta mig ut tidigt imorn hur det nu ska gå , måste åka till läkaren å ta spruta. älskling bli inte sjuk nu asså :( <3 men bestämde mig för att inte åka ut ikväll iaf ,


åh jag orkar inte ens med vardagslivet, jag är svag, skjut mig?

Inga kommentarer: