2008-05-05

is it too late?

Hejs.
Måndag idag, började dagen med matte. Jag har gett upp matten, jag trodde det gick bra, att jag hade en chans att få bra betyg men icke. så skitsamma, jag får helt enkelt leva med att vara dålig i skolan, alla kan inte vara bra, eller hur? :) sen hade vi engelska och övade på teatern, helt plötsligt har vi bara ett övningstillfälle kvar?! Vi har ju precis börjat öva, så jag hoppas att alla övar in sina repliker hemma :/

Senare ska jag på samtal men liksom måste egentligen till stallet och prata med veterinären, det går verkligen inte att få tag på kvinnan! Måste fråga om de e möjligt att vaccinera mot stelkramp på samma gång nu och sen måste jag ha avmaskningsmedel till i juni, lika bra att fixa det på en gång men nu hinner jag inte dit. satan! får ringa klara sen innan jag drar... imorn har jag prov, plus att jag måste hålla mig undan från massa personer, jag orkar inteeee! skulle stannat hemma om ja inte hade prov..

Jävla måndag, massa med ångest jag sitter och planerar min död.

Inga kommentarer: