2009-09-09

090909

Idag kom en tjej från kina till oss och hon var supergullig! Hjälpte oss hur mkt som helst och när vi sa att hon gärna fick komma igen precis innan vi åker och/eller när vi kommer hem igen så blev hon helt exalterad å ba: PLEASE PLEASE :D haha älskar såna personer :)

Annars hade vi samhälle och kollade på en film om RAF-gruppen någonting, den var intressant men väldigt lång och hemsk i vissa perioder. Jag förstod dock inte så mkt mer än helheten och nu har jag massa frågor att besvara tills på fredag :/ undrar hur det ska gå, får nog hitta på lite åsådär. Vid kvart i 4 var vi klara med kinagänget så då gick jag hem till barnen ett tag, gjorde mat åt dom åså, å nu e jag hemma :) ska se idol ikväll och äta nybakat bröd med en kopp te hade jag tänkt, lyxa till det lite sådär mitt i veckan. Imorgon kommer jag missa det för ska jobba hela kvällen, är hemma typ vid 22-23, kommer vara en jobbig dag för ska dra till dom direkt efter skolan som slutar 16, men då kommer jag sova bra sen iaf ;)

Imorgon har jag 2 prov eller något, inte ok. Måste börja studera, har inte ens läst sidorna till det ena en endaste gång :p men jag tror det e rätt enkelt. hehe det där kommer säkert bite me in the ass imorg då jag sitter där och inser att det e fett svårt :p well well, den stunden den sorgen. HEJDÅ BAJS :)

Inga kommentarer: