2009-09-02

if you're not in, you can't win

Idag har varit en ganska bra dag utom min förkylning som stadigt har förvärrats under dagens lopp. Började med att jag å emma och några andra från BF var med på ettornas första nofa-lektion som "mentorer" höhö, det var rätt soft, vi kollade på bilder från bl.a. paddlingen och "sara-kastar-korv-dagen" hahah mkt roligt! Sedan åt vi lunch innan det var plugg som gällde, dock fick jag inte så mkt gjort men imorn ska jag ju spendera hela dagen med Linda så då kan jag tvinga henne att förklara ett och annat. muahaha.

efter skola gick jag och hämtade barnen och var med dom ett par timmar, nu är jag hemma och har så jävla ont i huvudet, sen har jag liksom knaster i örona hela tiden varje gång ja gäspar åså, typ som att man har lock, har verkligen inte varit förkyld på jättelänge, säkert över ett år sedan om inte ännu mer! är ovan, när jag var mindre var jag förkyld jämt + allergier som dock nästan har vuxit bort nu, väldigt skönt :)

blaj blaj, har nog inte så mkt mer att skriva och nu kommer vänner på tv så ska lägga mig å glo på det, sen blir det en kopp te och top model :p puss!

Inga kommentarer: