2009-09-20

helgen

Lördagen var ganska seg. Jag och Angelica tog med axel å felicia + ett tredje barn till skateparken i södertälje där vi spenderade ca 2 timmar. Jag lyckades under den tiden även klämma i mig en sjukt stor mjukglass. Efter det åkte vi till tumba och köpte lördagsgodis, fast för min del var det ju som vilken dag som helst. Jag borde börja med det igen, bara godis på lördagar :p Jag köpte även mera energidryck inför nattens äventyr.

Vid halv 8 åkte jag iaf till Hanna och vi åkte vidare till mälarhöjden där vi spenderade de följande 12´timmarna. Vi gjorde... typ inget spec :p syftet var ju att vakta banan och domartornet å även vattna banan så det inte skulle damma så mkt. Så vi var ute å promenerade ungefär en gång i timmen, å emellan det kollade vi lite på film åsådär. Vi såg bl.a. Spirit-hästen från vildmarken å den var skiitbra jag lovar :D hihi, ett klipp från filmen... :D

Yeah, don´t judge a thing
till you know whats inside it
Don´t push me, I´ll fight it
Never gonna give in,
never gonna give it up, no
No, oh, oh, oh
If you can´t catch a wave then
you´re never gonna ride it
You can´t come uninvited
Never gonna give in,
never gonna give it up, no
You can´t take me, I´m free


Aja det var det sen såg vi även en annan film och vänner såklart :) puss

Inga kommentarer: