2009-09-15

pulver hjälpte mig verkligen

Hej bloggen
Imorse hade jag tankar på sjukanmälning och en slapp dag hemma. Men jag tog mig i kragen och gick upp ändå :) Hade ändå bara två lektioner så det gick att härda ut. När jag hade slutat hängde jag kvar i skolan för jag ville inte gå hem. Jag vet inte varför jag är sådär? Borde kanske gå i psykoanalys och reda ut varför jag inte trivs i mitt hus, haha.

Vid halv 3 gick jag till dagis iaf och det var väldigt jobbigt att jobba idag, var allmänt trött osv. Men men vad gör man inte för lite cash. När jag kom hem satt jag lite vid datan och sen gick jag till konsum och slösade massa pengar, jag gör alltid det bara för att jag har! Köpte cola, energidryck och chips, en ny smak som jag inte sett förut, sourcream och bearnaise! Jag blev alldeles till mig när jag såg den men det blev en stor besvikelse, smakade inte alls mycket bearnaisesås, bara litegrann när man åt smulor :(

Jag och Julle kollade iaf på idol och åt upp nästan allting 300 g :p Direkt efter idol kom Andra Avenyn! ha ha! Så det kollade vi såklart också på. Jag kommer nog inte kunna somna ikväll pga allt koffein och att jag faktiskt inte är trött, men huvudvärken sitter i som vanligt, ska kolla synen hos skolsyster imorg om jag får tid tror jag. Börjar bli jobbigt, fast å andra sidan har jag bara haft det i typ en vecka, synen borde ju förändras lite mer långsamt...? mm kan gå dit iaf och se om hon har någon teori :p

yey yey, 39 dagar kvar till kina nu tror jag? Jag .. kan inte beskriva vad jag känner, verkligen alla känslor, det här kommer bli mitt livs resa! Och med det menar jag inte nödvändigtvis på ett positivt sätt :p haha nej men jag längtar sjuuuukt mycket men är väldigt nervös å lite rädd också hahah! ja ja, ska sluta skriva nu, puss!

Inga kommentarer: