2009-09-04

fredag

Idag har jag varit i skolan, helt lurre, åt lunch med sofie och fick därmed hjälp med istuderingsfrågorna i psykosocialt arbete, tack och lov för det. Sen skulle jag skriva ut läxan i hälsopedagogik men SJÄLVKLART har den försvunnit från datorn?! Jävla skitskola, och som alltid när jag e allmänt stressad så freakar jag ur litegrann över detta och fick en extra dag att göra den.. tur det men känns andå jävligt surt att jag måste göra om allting.

Efter skolan så gick ja runt å letade eftre malin för å fråga om psykologin men henne hittade jag såklart inte men har mailat henne nu iaf. även om ja inte hinner får svar så ja kan göra eventuella läxor i helgen så har jag iaf visat lite intresse för ämnet å att ja inte struntar i det totalt :p

Nu ska vi snart åka iväg till öland så ja måste packa det sista ,men fuck mig som har sjabblat bort kameraladdaren :(

Kan inte sluta lyssna på den här låten, så jävla fin.. lyssnar på den så mkt att jag inatt drömde att jag hade bröstcancer... :s

Inga kommentarer: