2009-09-14

kär

Idag har jag ridit en helt lovely häst, alltså, ah det var så sjukt kul, vill ha hästfan och det nu! :D

Annars har jag varit i skolan med en gaaaalen Emma och alla andra :) Hade det trevlans. Inatt somnade jag ca halv 5, kunde verkligen inte somna, skitjobbigt. Så jag försov mig lite men det var lugnt, var endå skittrött i skolan. mm, vet inte vad jag ska skriva riktigt. Måste sätta igång med knytteuppgiften, det krävs inte mkt för ett mvg så borde ta tag i mig själv och bara göra den där jävla uppgiften! Ska lyssna på lite rock å skälla på mig själv to shape up å inte vara så äckligt lat.

Imorg. slutar jag 12 så vet inte riktigt vad jag ska göra fram till klockan 3 då jag ska jobba.. plugga kanske? Risken att jag pallar är inte överdrivet stor. På kvällen ska jag iaf träna aerobics är planen! Asså detta är sjukt, jag KAN inte ta mig för att göra knytte. DÖD ÅT MIG! böööööh. puss :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad fin din blogg är!

och lycka till med knytten...

jag hoppas du får 8 timmars sömn annars får du smsa mig för jag somnar aldrig

kram din banan // Zerina <3<3<3<3<3
(hehe tråkigt.)

Tove sa...

hihi tack sötisbulle :) det ska jag göra, men jag tror jag kommer lyckas somna, annars blir jag galet irriterad faktiskt!
PUSS & KRAM <3333