2009-09-10

I guess I need you baby

haha sitter och lyssnar på britney spears :p

Idag har jag varit i skolan såklart, hade 2 prov eller läxförhör och båda gick bra :) dock har jag en läxa i samhälle imorn som jag inte har gjort men den e för svår, jag kan inte :( det e frågor från en film å jag hängde inte riktigt med i filmen.. efter skolan jobbade jag iaf till ca 21 , nu känner jag mig riiik ^^ sedan gick jag en stund till åsa där pappa å julle var plus stefan och angelica :) fick god paj åså och ja å angelica planerade lite för nästa helg då vi ska barnvakta när de vuxna åker till åland. Jag kommer dock vara nattvakt på en hästtävling hela helgen med Hanna (:D :D) men det löste vi...

Sedan gick jag iaf hem och nu sitter jag alltså här vid datan som vanligt. klockan är 10 så jag har väl inte så mkt mer planer för kvällen utom en dusch å sen sömn. Ska bli skönt, har varit en lång dag, somnade nästan själv när jag skulle natta barnen idag ;p godnatt!

Inga kommentarer: