2009-09-26

lördag

Idag har det varit en riktigt seg dag. Har bara suttit vid datan och så. Är nyduschad men ändå helt varm för jag sprang runt och letade efter ett par gamla jeans. Hittade mina replayjeans också som var baggy när jag köpte dom, nu är dom tajta! FÖRSTÅ! Mitt mål får bli att de ska passa igen för de är grymt snygga (inte som tajta dock..)

Annars lyssnar jag på Ken Ring och chillar livet. Ikväll ska jag äntligen se Flickan som lekte med elden, längtar så jävla mkt, haha! Fast det är ganska tidigt så jag vet inte vad jag ska göra nära jag kommer hem ca 9-halv 10.. om exakt 4 veckor sitter vi på ett flygplan påväg till Shanghai, känns sjukt, varje gång jag tänker på det blir jag helt pirrig och fnissig i halsen, hahahah xD  är skiitnervös men längtar ändå jävligt mycket! Ska oxå bli skönt att komma bort från Sverige ett tag i det värsta höstrusket.

Jag har inga cigg och vi ska inte åka till heron förrän om typ 2 timmar, vad jobbigt det blev. Inte för att jag har något vettigt för mig så skulle lika gärna kunna gå ner till konsum men ja, Tove lat. Btw så har jag hittat skolbäckerna jag hade tappat bort så nu slipper jag betala, woho!

Inga kommentarer: