2009-09-30

fitta

Sitter i skolan och ska egentligen skriva en filmanalys om Fight club. Kinda omöjligt since jag inte fattade ett skiiit av filmen. Alltså jag vet inte varför men jag har alltid svårt att hänga med i filmer osv. å denna var fan extra svår :p så jag vet hur det kommer sluta. men efter skolan ska jag möta josse å fika vilket ska bli väldigt trevligt :) hon ska försöka hjälpa mig för hon hade exakt samma uppgift förra året... jag hade tänkt att satsa på ett högt betyg i psykologi men om alla uppgifter är så här svåra så e det ju ganska kört.. röv.

well, det löser sig väl förhoppningsvis. I vanliga fall brukar jag prestera bättre under tidspress men om jag väntar med att skriva tills sista dagen så kommer jag ju ha glömt bort hela filmen :p Ska ringa sofia snart, vill träffa hennes kattunge :p sedan ikväll ska jag på pilates iaf hade jag tänkt.. puss puss

2 kommentarer:

Carro sa...

det tog en stund innan jag förstår fight club oxå :P men lycka till du behöver dte ;)

Tove sa...

ah :p hahaha tack så hemskt mkt :p jag diskuterade med Josse så nu förstår jag faktiskt skitmkt xD