2009-09-12

hehe

Jag är en tönt men jag har insett att jag älskar vuxenfester :p jag har alltid så jävla kul när ja festar med vuxna! Eller ja fest å fest, sitta och supa å prata :p men det är fett nice iaf! Igår så prata jag fett mkt med en av åsas grannar som jag aldrig sett förut å hon är numera min faster :D bytt nummer å hela köret, hah. Sen så har dom massa pengar och bjuder alltid på alkohol, när man är ung så är en öl värsta grejen ba: nee men jag måste ha råd att köpa cigg imorn .

Inatt har jag sovit ca 5 timmar, inte jättebra men helt okej :) jag vet inte vad jag ska göra idag dock, snart tänkte ja gå till konsum å köpa en cola, sen ska pappa springa halv-maran så ja ska in till stan med storaa familjen å sedan efter det ska jag väl träffa kompisar men jag vet inte vilka eller vad vi ska göra, det löser sig :)

cola var det!

Inga kommentarer: