2009-09-22

i'm not okay

Jag är helt skakig och jättetrött, trots att jag sov nästan 12 timmar inatt. Kommer fan söka upp läkare snart alltså.

Idag i skolan hade vi bara två lektioner. eller nej bara en. nödvändigt. Vi har fått ett hemprov i samhälle som ska vara inne på fredag och jag kan ingenting. grattis till mig. Ska också skrivca en uppsats i psykosocialt arbete tills på torsdag som jag fattar men kan inte ta mig för att göra den, orkar bara inte. Sen har jag en läxa i hälsopedagogik som jag ska försöka göra idag för den ska vara inne imorgon. Fick en religionläxa idag också tills på fredag, den kanske jag också gör idag för det är egentligen ganska lätt. man ska typ skriva sina egna åsikter om gud åsådär typ en a4 bara. aja nu ska ja sluta klaga på mina läxor :p får skylla mig själv att jag e så jävla lat.

Nu ska jag hitta min regnjacka å sen gå å hämta barnen, hoppas ja inte ramlar ihop på vägen, känns nästan så men jag vill inte ringa och säga att jag inte kan hämta, vill ha lite arbetsmoral och dessutom behöver jag pengar. så får bara bita ihop, direkt efter jobbet ska ja träna också, hoppas det får en positiv effekt :p Hejdåååååå

2 kommentarer:

carro sa...

Det fick du nog eller ?! (positiv reaktion på träninge)

Tove sa...

ja faktiskt :)