2009-09-07

TPL

Suddig bild å ja sitter som en mupp

Släktingar

Släkt/family


he he he



söt bebis :D

haha Zerina använder meningen "trött på livet" att hon börjat förkorta det, så jag får vara copy cat för en stund för jag gillare faktiskt och det passar mig just nu. För jag är verkligen trött på livet, orkar typ inte engagera mig i någonting, höstdepression på ingång? ;p

Idag var det iaf skola och min svenskalärare tyckte att jag mobbade henne för att jag hade åsikter på kursupplägget whatsoever, förlåt för att man försöker förbättre saker och ting :p eller jag vet inte om det var kursupplägget men mobbning var det iaf inte xD höhö, efter skolan så åkte jag å red iaf och det gick såå dåligt, pinsamt värre typ. Hästen var sjukt... tung , alltså det var mkt häst att hålla ihop liksom, blev sjukt trött å ja har typ fortfarande en infektion i kroppen så sen fick jag andnöd och grejer, kaos.

Men på vägen hem köpte pappa mat till oss, MAXMÅL FTW! Sen typ 1 och en halv timme senare fick jag svårt å andas igen och FETT ONT i hjärtat :( baah. Kan fortfarande inte ta djupa andetag .. nej men snart måste ja göra klart min läxa för om ja inte minns fel så måste ja lämna in den innan kl 22 .. jag vet det borde vara 24? kanske minns fel trots allt xD PUss å kraaam

1 kommentar:

Carro sa...

Det där med andnöd och det gör ont när man andas typ att det är knivar som sticks in i bröstet runt hjärtat? Det betyder typ att man är stressad, inte just då eftersom symtomen kommer alltid efter, kan vara från en dag till en vecka:) likadand är det när man blir sjuk på loven, det är oxå ett tecken på att man har stressat mycket!
Något att tänka på ;)