2009-09-03

ombytta roller

var på möte/föreläsning inne i stan med Linda idag och folk brukar alltid tro att Linda är en elev men nu trodde folk att jag var hennes kollega haha :p dom ba: hon såg så mogen ut men nu fattar jag! xD men det var helt okej, dock kunde jag inte vara så insatt i lunchdiskussionen då de pratade om vilka kurser de var lärare i och skolans kursupplägg osv, så ja satt mest där och flika in när de pratade om någonting jag visste ngt om :p men sen var vi på en föreläsning om ngt som heter ELD, experience learning discription, ganska intressant metod att använda när man jobbar med projekt av olika typer, så i skolan så ska kinagruppen pumpas med information ;) eller inte men vi pratade lite om i pausen att använda oss av konceptet i kina men inte följa hela metoden , för de skulle ta väldigt lång tid å vi har dessutom ingen utbildning inom det xD

Vi smög ut lite innan vi slutade iaf, för vi kände att vi hade fått nog, det var bara reflektionsdel kvar och vi pallade inte med det, så jag satte mig på ett bastutåg som luktade prutt och åkte hem. Julle mötte mig på station för vi skulle gå till konsum å köpa glass fast vi kunde inte bestämma vilken smak vi ville ha så vi köpte tuggummi ist xD nu e jag hemma och kan knappt andas pga den här jävla förkylningen! imorn ska ja väl till skolan, inte för att ja pallar men måste prata med en jävla massa lärare + kuratorn + syon! baajs, ikväll måste ja plugga hälsopedagogik för det ska vara inne på måndag å ja e bortrest hela helgen.. puss & kram

Inga kommentarer: