2009-09-24

because of you

Snart är det fredag (och deadline för samhällsuppsatsen....) men det ska bli riktigt skönt, har haft en stressig vecka.
Idag har jag haft en lång skoldag innehållande psykosocialt arbete då vi jobbade med olika case, hälsopedagogik, arbetsmiljö och världshistoriens längsta psykologilektion. Men det var okej för vi har en bra lärare och ämnet är relativt intressant :) Vi såg en film som var lite halvjobbigt, gick igenom det behavioristiska perspektivet och olika terapiformer för fobier.

Blev erbjuden jobb hos ännu en familj idag men tackade nej av olika anledningar trots att jag verkligen skulle behöva cash. Men det verkade inte helt bra och jag vill ha tid för plugg och mina vänner också. Livet handlar om prioriteringar ;)

Snart ska jag, pappa och åsa åka in till solna tror jag det var för att gå på stefans vernissage, ska bli roligt att se hans bilder åså, jag hoppas man får käk.. hehe. tjockismig. Jag måste nog spela in idol för har en känsla av att jag inte hinner hem i tid. Idol är en viktig del av mitt liv, haha!

1 kommentar:

Tove sa...

borde jag kanske ha skrivit mot fobier..? inte relevant kanske men i alla fall, haha!