2009-09-25

why do you have to be so hard to love?

Den här dagen började uselt men har blivit allt bättre under dagens lopp. På samhällslektionen började jag gråta, skittöntigt men jag gick in på toan illa kvickt. Jag var trött, stressad och så arg på mig själv, jag har alldeles för stor press på mig själv. Prestationsångest på hög nivå, inte bra.

Sedan hade vi religion och det var helt ok, på svenskan fick jag alldeles för mycket beröm. Lärare har en lite väl positiv bild av mig i många fall. Jag gillar det inte för då har de så höga förväntingar på mina arbeten :p Efter skolan träffade vi på Jenny å hennes lilla bebis, eller hon är 7 månader nu men hon var gullig :) Sedan gick jag, emma och yami till fiket. Jag å emma satt där i två timmar och såg lite roligt folk. Bl.a. en liten pojke som stod å kissade helt öppet fast det t.om. fanns ett träd precis bredvid honom :p sen träffa vi en tant vars syfte på jorden verkade vara att visa upp sin hund och skryta om den. Visst den var fin men vafan?!

Jag gick hem och mailade min usla samhällsuppsats till erik, sedan kom jag på att jag hade en film hemma som skulle till krysset innan 18 å då var klockan halv så det var bara att börja traska. Innan det skrev jag också en liten notis till salem-bladet om våran resa, ska kolla på den igen senare för att förbättra den lite. Nu väntar jag på att bli serverad middag och sedan ska ja träffa kompisar å bara umgås :)

Inga kommentarer: