2009-09-28

galet hungrig

Min mage skriker efter mat! Mamma står i köket och gräddar pannkakor, kan inte beskriva hur gott det ska bli! hahaha
Idag har jag varit i skolan och först var jag och lyssnade på en munk som var på besök på skolan. Efter det hade vi ca 4 timmar håltimme (?) men tiden gick rätt fort ändå :) Spelade lite spel i cafeet med Zerina å Carro, käka lunch .. och aa det var typ det haha.
Sen hade jag sista lektionen, psykosocialt arbete, hade hoppats på att få tillbaks uppsatsen men det blir på torsdag. Vi gick igenom risksignaler hos psykosocialt utsatta å lite så .. sedan jobbade vi med begrepp as usual. Sedan var jag tvungen att rusa hem för att hinna till ridning å ja red min älsklingsbebis , som heter Maverick, som i Top gun! Yeah baby! haha, och aa det gick gudomligt bra. Annars känner jag mig rätt deppig idag för jag gillar inte tisdagar hahah. Så jävla sega.

Mm nu borde faktiskt maten vara färdig snart... :p

Inga kommentarer: