2009-09-03

jag ska klaga, läs inte om det stör dig.

Jag är svullen i hela huvudet och kan inte andas ALLS med näsan, det är stopp stopp stopp, helt igensvullet, dock finns det tydligen en liten öppning för att släppa ut allt äckelsnor som min kropp producerar, får alltså sitta med papper och torka näsan typ HELA TIDEN.
Förkylningen bidrar även till en härlig känsla av att sitta i ett stigande flygplan, ni vet då man får lock för öronen och det knastrar härligt då man tryckutjämnar? Det gör jag ca var femte sekund.
Att böja sig ner finns inte nu, om jag böjer mig ner kommer jag med största sannolikhet att svimma när jag reser mig. Om inte så kommer jag få en känsla i huvudet som kan liknas vid en stor sprängning.

Dessutom har jag INGEN koll på skolan, läxor och prov. Ångest ångest ångest, imorgon måste jag springa runt till alla lärare och få klart för mig exakt vad som ska göras när, har även ett läxförhör i psykosocialt arbete på måndag och jag fattar nadaa! Vill verkligen lyckas i den kursen, det bestämde jag dag 1, så detta är fan ingen bra början. usch!

Det sista jag ska klaga över är min ångest, ska dock inte gå in så djupt på det men det värsta jag vet är känslan av att inte få plats i sin egen kropp. Det kryper under skinnet och jag vill bara klämma sönder mig själv. Sen ska det även trycka över bröstet så det blir fett tungt att andas. Woho!

Nu är mitt klagoinlägg slut, sov gott people :)

2 kommentarer:

Eva sa...

Stackare, jag lider med dig :/

Tove sa...

någonting har jag väl gjort för att förtjäna det, karma du vet, haha! men tack gumman