2009-09-17

hej å hå

Idag kändes det verkligen som fredag fast det är det inte (ifall någon skulle ha missat det liksom...) jag funderade idag på att vara hemma imorgon med orsak: trötthet. Sedan kom jag på att vi har ju spex imorgon och det kan jag ju för fan inte missa. Men sedan är det samhälle!!! BAAAAJS x10!

Idag har vi haft massa psykologilektioner och även en kvarts lektion om el :p haha. Lunchen hade inte ett helt saltpaket i sig så det gick ner utan problem vilket var skönt pga en lång dag :) Annars hände inget speciellt i skolan faktiskt vad jag minns, träffade på min handledare från praktiken som var på utbildning men det var liksom hela alltet.

Efter skolan kollade jag på TV ganska länge och ´nu kommer det... trumvirvlar... JAG TRÄNADE! Alltså det var helt galet jobbigt men ändå kul :) när jag kom hem såg jag idol och nu e ja skitahungrig men man skola icke äta på kvällen.. hm. PUSS

Inga kommentarer: