2009-09-29

090929

Mitt jobb är precis som träning. Innan känns det hur jobbigt som helst och egentligen vill man bara slappa i soffan. Men efteråt känns det hur bra som helst och man har mer energi att göra saker än vad man hade innan... haha apropå ingenting liksom.

Idag hade vi endast en lektion som började 10 i 11, ändå hade jag jättesvårt att komma upp ur sängen. Orka att man är så jävla trött hela tiden! Men vi slutade vid 12 och jag bara hängde i skolan tills ca halv 3. Tanken var att jag skulle ta itu med lite plugg men så blev det inte... ofc. Sen hämtade jag barnen iaf och var med dom vilket var helt ok men den minsta hade en riktigt trots-dag idag! Vad man än gjorde så fick man inte göra så, så hela tiden frågade jag: ska du eller jag ta upp kläderna, ska du eller jag hälla upp mjölk? hahaha orkar bara inte med utbrotten! Sedan höll hon på att ta livet av sig när vi lekte, jag höll henne vid magen för hon ville flyga och då ställer sig ungen på mina axlar! haha livsfarligt :p balansen är ju inte den bästa när man är typ 2.30 lång ?

När jag skulle gå hem fick jag en dunväst av deras mamma för jag hade ingen jacka med mig och den var ändå för liten för henne, supergulligt :) Nu är jag hemma och måste börja byta om för ska snart träna aerobics! Hoppas det går bra för jag blir så förbannad när jag inte hänger med i stegen... hehe. Puss å kram!

Inga kommentarer: