2009-09-27

Större delen av dagen har tillbringats i skärholmen. Jag köpte dock ingenting :o helt otroligt! Kollade på resväskor men hittade inte riktigt någon jag ville ha. Jag kanske inte borde vara så kräsen när det gäller ett sådant köp? Nej men jag hittade två stycken fina men de var för små.. det är ju ett tag kvar också men jag hatar att vara ute i sista minuten för det kommer upp fler och fler saker som man måste göra liksom.

Annars idag har jag varit galet trött as usual, har ingen energi över huvudtaget, skitjobbigt. Har druckit både energidryck och kaffe men jag är ändå trött, dock kommer jag med största sannolikhet ha väldigt svårt att somna ikväll. Imorg. ska jag lämna tillbaka böcker som är ca 5-6 veckor sena, haha! Hade det varit i salem hade jag nog fått en fet räkning men skolan är ju lite snällare på det sättet...

Nu måste jag ta en cigg sen ska jag nog sätta på en film eller ngt. Puss å kram!

Inga kommentarer: