2009-09-16

thinking of you

HEJ. Jag är lite... nervös och tänker mycket, kan tyvärr inte skriva något om det på bloggen. Men kan spara det tills lördag natt då jag ska vara vaken med Hanna hela natten, bra tillfälle att prata om allt mellan himmel och jord :) Längtar verkligen, ska bli underbart att träffa dig igen, var så sjuuukt längesedan att jag saknar dig så mycket att det gör ont älskling <3

Idag var det iaf svenska i skolan för hela slanten! Började med en teater som egentligen var typ en dramatiserad föreläsning :p hm men den var helt okej, man lärde sig lite om miljöhot och sådära. Sen var det diskussionsfrågor innan vi slutade vid ca 13. Då var jag kvar i skolan as usual haha, besökte bl.a. skolsyster för att kolla synen. Jag är fan nästan blind på mitt höger öga :o på vänster hade jag 1.25 (vad det nu betyder) men kunde läsa allra nedersta raden flytande, på det andra ögat hade jag 0.5 och då var det typ 5:e raden nerifrån :p alltså det är sjuukt stor skillnad, jag har alltid haft så men nu har det försämrats på ena ögat ^^ kan vara orsaken till min huvudvärk men skolsyster trodde det var järnbrist så fick en liten broshyr som ja slängde, haha.

När ja kom hem kollade jag lite på TV iaf och sedan åkte jag med mamma till ica maxi för att köpa mat inför helgen då jag och angelica ska vakta åsas barn för alla de vuxna är på åland. Så har köpt middagar lunch och även lite snacks åså :) Nu börjar snart idol sen ska ja väl kolla lite fotboll, inter mot barcelona tror ja det var xD pusshejs!

Inga kommentarer: