2009-09-16

half ton teen

Såg just ett program om en kille som var 19 bast och vägde 360 kilo! Jag tror aldrig jag har sett något liknande i hela mitt liv. Alltså jag blev typ ledsen, arg, äcklad, chockad, allting! Helt sjuuuukt! han låg i en soffa dygnet runt typ och hans mamma kom hem med filmer, tv-spel, tidningar och MASSA mat hela tiden! Han åt ca 30 000 kalorier om dagen! Alltså förstår ni hur mycket det är?? Sedan började han iaf en behandling och man fick se operationen... alltså fyfaaan säger jag bara, äckligaste jag sett.. 31 kilo fett i en stor klump. Jag fattar inte hur hans mamma kunde göra så mot honom för det var verkligen hennes fel, han var så fet att han inte kunde röra sig och hon fortsatte komma hem med snabbmat å grejer. När han skulle till sjukhuset så kom det typ en brandbil för han fick inte plats i en ambulans och det var flera brandmän å grejer som fick hjälpa till för att få in honom i bilen. SJUKT SJUKT SJUKT!

Ivf nu ska jag lägga mig, haha :p

Inga kommentarer: